ماسک صورت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ماسک صورت

طی سال‌های گذشته، ماسک صورت به عنوان یک راهکار مراقبتی، برای در امان ماندن از آلودگی‌های محیطی و حفظ سلامت فیزیکی، راه خودش را به سبدهای خرید تمام اقشار جامعه باز کرده است. در واقع منظور از ماسک‌های صورت همان مواد صاف و کرمی است که روی پوست مالیده می‌شوند و برای اینکه بیشترین اثرگذاری را داشته باشند، برای مدتی روی پوست می‌مانند. ماسک‌ها کاربردهای متفاوتی دارند اما بهترین ماسک صورت، ماسکی است که بر اساس خصوصیات و مشکلات پوستی انواع مختلف پوست ساخته شده باشد.

سلامتی و درخشندگی پوست صورت در زیبایی ظاهری ما تاثیر چشمگیری دارد. پوست شفاف، صاف و زیبای دوران جوانی با گذر عمر دستخوش تغییراتی می‌شود که تا حدی قابل پیشگیری هستند. اگر راه های مراقبت از پوست صورت را بدانید و به دقت از آن‌ها پیروی کنید، می‌توانید پیری پوست را تا سال‌ها به تاخیر بیدازید.   راه های مراقبت از پوست صورت را جدی بگیرید

آیا می‌دانید که واقعاُ چه نوع پوستی دارید؟ شاید بدانید که پوست‌تان خشک، چرب یا حساس است. شاید هم در تشخیص نوع پوست اشتباه کرده باشید. دانستن نوع پوست بسیار مهم است. خرید محصولات مراقبت پوستی که برای پوست شما طراحی نشده‌اند، نه تنها مفید نخواهند بود بلکه ممکن است باعث بدتر شدن خشکی، جوش‌ها و دیگر مشکلات پوستی شود.

مجموعه انا یک فروشگاه تخصصى در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایى است که همواره مى کوشد تا در ارائه محصولات خود برای مراقبت از پوست، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد.

ما در آنا مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق فرم تماس بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با ما در تماس باشید.

برای مشاهده محصولات به وبسایت فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا مراجعه نمایید.

 

موبایل: ۰۹۳۶۱۱۲۶۷۰۶

موبایل: ۰۹۱۲۹۶۱۴۰۱۴

 

۰ ۰

آموزش دوخت ماسک استاندارد در منزل (7 مرحله تصویری)

ماسک زدن در دوران همه گیری کرونا ویروس الزامیست؛ بدین منظور می توانید خودتان نیز دست به کار شده و ماسک خودتان را بدوزید.

وسایل مورد نیاز

  • حدود 15 سانتی متر پارچه مناسب
  • حدود 15 سانتی متر پارچه آستری
  • حدود 1.2 متر کش مناسب که به 4 قسمت مساوی تقسیم شده است.

نکاتی برای برش

فو در فیلم آموزشی یک قسمت از ماسک را در دست دارد که نصف ماسک محسوب می شود بنابراین ما به دو قسمت نیاز داریم به علاوه آن که به یک لایه برای قسمت بیرونی و پارچه ای برای قسمت داخلی نیاز است که در مجموع به 4 تکه پارچه نیاز خواهد بود.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.